Skicka in ett foto, vem är DU lik???


Du har väl testat
www.myheritage.com? Där skickar man in ett foto och sen scannar de av ens ansiktsdrag och man får höra vilken celebritet man är lik. Jag och Lisa garvade som tusan när vi skickade in ett foto på henne och hon var lik nån amerikan med skägg. Någon som jag ibland får höra att jag är lik är Nina Persson från The Cardigans. Eller Kirsten Dunst från Spiderman. Fick en träff på henne med fotot nedan.


Ninisninapersson
Nästa foto liknade kirsten, Charlize och Naomi watts.
riktiga naominaomiikirstancharlize

Kommentarer
Postat av: Micke

Kirsten Dunst har jag ju sagt många ggr att du påminner om:)
speciellt på charmen:)
fin bild du hade på dig här.. jättesöt:)

2006-08-08 @ 18:36:22
Postat av: Jenny

Re Micke: Ha ha, jo jag vet att du har sagt det. Enligt den där hemsidan har du ju rätt! ;) Hoppas allt är bra med dig. Ta med dig Jonna och kom och hälsa på nån dag vettja! :)

Postat av: Klas

Jag håller inte med, du är mycket vackrare :). Älskar dig stumpan. Din blogg är bra att ha när du är där och jag här. *Puss*

2006-08-09 @ 22:50:30
Postat av: Maria Andersson

Jooo, men det har du rätt i. En blandning av de som var på bilden. Du är ju så klart en alldeles speciell Jenny!

2006-08-10 @ 13:07:13
Postat av: Maria Andersson

Hahahha, förstod först inte hur du kunde hittat så många kändisar som liknade dig. Såg det längre ner på sidan. Jag kollade själv... Jag liknade Madonna och sist BEN STILLER?!?!? Hahhahahhaaa

2006-08-10 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback