Vem är jag lik?

delta

Jag surfade in på www.myheritage.com där man kan skicka in en ansiktsbild och få veta vilken kändis man är lik. Jag liknar tydligen en tjej som heter Delta Goodrem till 83 %. Vad är hon känd för??? Jag tyckte inte att det var så jättelikt. Ska testa med nån mer bild!

Till 80% lik Jessica Alba, waow! ;) jag i bilenJessica

Och Anna Paquin annapaquinlinnejenny till 80 %. Det är hon i X-men, visst? Ha ha, det här var ju skoj! Måste testa Klas eller någon av mina vänner också!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Delta Goodrem är en underbar sångerska. "Lost Without You" är en av hennes stora.

2006-08-07 @ 21:41:11
Postat av: Jenny

Re Jennie: Åh, tack Jennie! Jag hade ingen aning om det, är så okunnig när det gäller musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback