Brrrrr......hutter....fryys...

Det är kallt i vår lägenhet. Sitter och hurvas och längtar efter att hoppa in i duschen. Vi har haft det så kallt i lägenheten nu i vinter, något är galet. Luftning av elementen???? Måste ta tag i det. Helgen har varit lugn och skön och fredagkvällen bjöd mycket riktigt på ett restaurangbesök. Igår bar det av till Piteå för att gratta Emil och Alex, Jimmy och Erikas båda söner. Vi fick världens godaste smörgåstårta och det var skoj att träffa kompisarna. Sedan väntade god middag hemma hos Klas föräldrar.

Väldigt roligt att träffa Josse igen, Lasses tjej. Hon har bott i Brasilien under hela hösten för att studera sumphjortar och verkar ha upplevt en hel del under sina månader i de sydamerikanska träsken. Vi såg lite film och idag har vi varit ute och ätit med dem på Thai Garden. Lite julklappsinköp har vi hunnit med också, jag har köpt ungefär hälften av mina klappar nu och det är ju helt klart ett framsteg.

Vi var och kollade på en ny bil idag, en bmw. Kanske blir det köp, kanske inte. Klas ska nog åka och kika på några fler bilar i morgon när jag jobbar. Tre dagar kvar nu, sen jullov! Yabbadabbadooo! Förhoppningsvis blir det en ny bil i julklapp till mig och Klas. Ska passa på att mysa med honom lite nu, innan han åker iväg och lirar hockeymatch. Hoppas att ni också haft en skön helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback