Dags att krypa ner under täcket!

Nu är det söndagkväll och dags att krypa till kojs. Helgen har känts extra lång eftersom att Klas kom redan i torsdags. Vi har spenderat tid med vänner, varit på julklappsjakt i Luleå, hunnit med att äta ute två gånger, besökt Olivers en sväng, sovit länge på mornarna och .....ja, vad det är skönt med helg! Nu jobbar jag bara en och en halv vecka till. Klas jobbar sin sista vecka i Stockholm nu och sedan är han ledig i tre veckor. Det blir toppen det. Hela tjocka släkten ska fira jul i Bredis, det blir en härlig jul.

En annan nyhet är att jag blir kvar på Sandenskolan under vårterminen. Så som det ser ut nu. Har en del annat på gång också, men det är så osäkert ännu att jag behåller det för mig själv. Det kanske inte blir något av de planerna alls och jag får ändå inte besked förrän i mitten av vårterminen.

Förkylningen dröjer sig kvar och jag tänker ringa doktorn i morgon. Kanske behöver jag en penicillinkur trots allt? Har inte kunnat träna på evigheter och jag är evinnerligt less på att hosta/snora/tappa rösten.

Ska försöka få Klas att slita sig från datorn nu. Han håller på att invadera Polen i sitt dataspel, så det lär ju bli svårt ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, den här julen kommer att bli sååå rolig med alla som kommer!!! *längtar* Och nu är det mindre än två veckor till julafton, oj!

Postat av: Louise

Tack för senast, det var skoj :)

2006-12-11 @ 15:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback