Det är jullov på riktigt

För jag har minsann vänt på dygnet! Vi sov i ett sträck till klockan ett idag (!) och låg sedan kvar och kramades ett tag innan vi klev upp. Det var inte riktigt meningen att sova bort hela dagen, men å andra sidan somnade vi nog inte förrän tre. Det lutar åt en sen natt ikväll också.... jag sitter framför datorn och skriver uppsats och Klas och Krister sitter och spelar World of Warcraft ute i matsalsdelen. Jag älskar ju att nattsudda, men det hade varit roligare att pyssla med annat än att skriva uppsats. Jag börjar dock se slutet av denna, vi har uppsatsseminarie den nionde januari. Jag ska skicka ut denna till mina kursare den andra, så jag har inget annat val än att tillbringa julledigheten framför datorn. I alla fall delvis. Idag har jag även hunnit med att träna en sväng.

Body jam har en ny koreografi och jag var där och försökte hänga med. Det gick sådär, men eftersom de kommer att köra samma i tre månader nu så känner jag mig inte orolig. Tonvikten ligger nu på dansstilarna indie och disco, men vi kör även lite latin och hip hop. Hur kul som helst!

Step In hade ute nya vårschemat. Det skall hängas upp på lämpliga ställen så att jag ser det hela tiden ;)

Nu ska jag återgå till min polare Pär Lagerkvist.....  en roligare fredagkväll kunde man ju ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback