Idag har jag varit duktig

Jag har nämligen varit på universitetet och diskuterat min uppsats. Ett steg på vägen till examen....och examen vill jag ha! Jag tycker bara att det är så skoj att jobba, blir inte mycket tid över till annat. Var även till Luleå och köpte söta bebisgrejor till lilla Natalie. Vi ska åka och hälsa på henne när Klas kommer hem. Vill inte åka dit och hosta på lillbejsen. Kan jag inte få slippa förkylningen snart???

Kvällen kommer att ägnas åt lite tevetittande och rättande/planering. Inte mycket tid kvar nu innan betygen skall sättas. Känner mig inte stressad, inte det minsta. Känns bra. Ska kika på Dr. House också, me like. Har indisk fiskrätt i ugnen, måste tas ut...nu! Bon appétit!  

Lägger in en rolig bild:



Idag har jag varit duktig

Kommentarer
Postat av: Emily

heh kul bild =) Och du, du är inte ensam om den där förbaskade förkylningen jag har den likaså och jag blir inte av med den! Men vi får hoppas att man bli kry till jul iaf :) Krya på dig! kramar

2006-12-07 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback