Klasfri helg

Klasfri helg innebär att umgås med vänner i stället. Det är vad jag har pysslat med i helgen. I fredags var det Idolfinal som gällde, då hejade jag på Markus. Roligt att han vann! Igår hade jag ett gäng hemma hos mig och vi surrade och drack lite vin. Sen gick vi på Olivers och det var skoj. Träffade många gamla elever och det är alltid roligt att höra vad de gör nuförtiden. Det är även ett tecken på att jag kanske är för gammal för att gå ut dit? Fast det blir ju så sällan. Lillebror var också ute och såg ut att stortrivas!

Det roligaste med gårdagen var att lilla Nathalie föddes! Nu är Klas farbror och jag faster. Det ska bli roligt att få träffa lill-tösen. Nu är det bebisshopping som gäller!

För övrigt är jag fortfarande förkyld. Hostar, snorar, hes..... allmäntillståndet är inte på topp. Funderar nästan på att gå till läkaren för att kolla vad det är som gör att jag blir förkyld gång på gång.

I morgon är det jobb som gäller, sedan kommer Klas hem på torsdag och det ska bli jättemysigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ska du köpa en bebis? :P

Postat av: Anonym

Tack för senast det var skoj :)

2006-12-04 @ 11:07:34
Postat av: Louise

det är ju en fördel att jag skriver vem jag är också, ha ha ha...jag syftar naturligtvis på ovan insända kommentar!

2006-12-04 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback