När juldagsmorgon glimmar

Idag spenderar vi tiden i soffan i våra morgonrockar och med julmat och mys. I alla fall fram till tvåtiden, då vi ska ut till Alträsk för att hälsa på morfar och äta ännu mera julmat tillsammans med hela tjocka släkten. I kväll blir det fest hemma hos Krister och Madde och sen ska vi ut på Western Farm. Det blir nog skoj.

Julafton var lugn och stilla, med tomte och klapputdelning. Jag åt så mycket julmat att jag knappt orkade hämta mina julklappar hos tomten. Det var så otroligt gott! Jag fick många fina klappar och Klas blev glad över kläderna jag köpt till honom. Jag tyckte att han behövde uppdatera sin garderob lite, så jag tog saken i egna händer.

Nu ska jag gå och slänga i lite kläder i tvättmaskinen och sen ska jag återvända till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback