Nattsuddar

Jag skrev uppsats till elva-tiden ungefär, sen dess har jag surrat på msn och med Klas och Krister. Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska göra på nyår. Antingen åker vi till Hemmings och är med alla syskonen och respektive (på Klas sida) eller så åker vi till mina föräldrar och äter gott och myser. Ytterligare ett alternativ är att åka till Kronogård och bo i husvagnen. Åka skidor och laga nåt gott. Dessutom är det fest i Piteå.... hm, vi får nog vela ett tag till, sen får vi bestämma oss.

Är hungrig igen. Gjorde en god smoothie och snittar till oss för ett par timmar sedan, men det är ju som sagt ...ett par timmar sedan. Kanske jag skulle göra mig en gravlaxsmörgås.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att ni kommer till Bredis!! :-) Jag ska läsa igenom uppsatsen nu efter att vi ätit middag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback