Dagens lista!

A is for age: 25 år, jäklars vad det går fort nu!
B is for booze of choice: Rött eller vitt vin
C is for career: Ska bli gymnasielärare
D is for your dad's name: Anders
E is for essential items to bring to a party: Vinboxen, snacks och en gåva till värden/värdinnan.
F is for favourite song at the moment: Ingen aning
G is for favourite game: The Sims, Tp, Rappakalja osv
H is for home town: Boden
I is for instruments you play: Nada
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt
K is for kids: Om nåt år :)
L is for living arrangements: Sambo, bostadsrätt, trea.
M is for mother's name: Harriet
N is for name of your crush: Klas
O is for overnight hospital stays: Noll, förutom när jag föddes då....
P is for phobias: Getingar
Q is for quotes you like: Kommer inte på nu....
R is for relationship that lasted the longest: Sju år, men det tog slut.
S is for season you like: Sommaren! Våren också.
T is for time you wake up: Sex
U is for underwear: Hottisar
V is for vegetables you love: Brysselkål, minimajs, vitkål, rivna morötter med citron.
W is for weekend plans: Inga ännu, jo jag jobbar söndag.
X is for x-rays you've had: Tänderna.
Y is for yummy food you make: Jag gör god cheesecake och citronpaj, smarriga rostade grönsaker.
Z is for zodiac sign: Våg
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: De som känner för det
Ä är för älsklingstrend: Just nu gillar jag det marina modet
Ö är för en önskan just nu: Att en vän som jag tänker på just nu ska få en bra dag

Kommentarer
Postat av: Malin

"marina modet", oj, nu fick du mig att tänka på en jacka igen... såg den på H&M i förra veckan och försöker motstå köpimpulsen. Var in och tittade på den idag också. Jag och jackor... ;)

Postat av: Jenny

Du med dina jackor :) *fniss*

2006-02-21 @ 20:32:11
Postat av: Jenny

Vilken jacka var det förresten? :)

2006-02-21 @ 20:33:52
Postat av: Malin

En blå jacka med sned knäppning. Ska köpa den imorrn. :P

2006-02-22 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback