En shopaholics bekännelser

wrapHalsbandVittLångklänningTre halsbandRandiga tröjorkjolbältelinneSkor och halsband


Syster la upp sitt shoppingfynd igår i sin blogg. Jag är rätt bra på att bränna pengar på allt möjligt, tänkte att jag skulle stolpa upp en lista på vad jag har shoppat bara den senaste månaden.....här kommer min bekännelse...

1)Söt, blommig blus som säkert blir jättesöt till jeans i sommar och en vit snuttesöt omlotttunika med blå blommor.
2)Halsband med bruna läderremmar och turkosa stenar. Snyggt till solbrännan...som jag aldrig får..haha
3)Vitt linne med söta spetsdetaljer och en vit "håltröja".
4)Långklänning som jag tänkte kunde vara kul i sommar till ett par snygga skor och med en söt kofta.
5)Tre halsband i trä/pärlemor, gillar det med afrikadjuren bäst!
6)Älska randigt!  En grön och vit, en marinblå och vit och en svart och vit.
7)Helt underbar kjol! Brun väst i linne med snörning och ett flätat bälte i läder.
8)Supersöta svarta skor och ett halsband i marinblått som jag bara älskar....

Kommentarer
Postat av: Tess

Å vad kul att se dina finfina fynd! Kjolen var ju helt underbar!

Postat av: Anonym

Tess: Jo, visst är den! Den är jag kär i :) Suck...nu har jag fått pyssla med att pilla tillbaka bilderna..men...ids inte fixa alla ikväll.

2006-02-22 @ 21:36:41
Postat av: Malin

Åh, vad många fina och roliga shoppingfynd! Allt var fint, men mina spontana favvisar är omlott-tunikan och långklänningen. :)

2006-02-22 @ 22:23:49
URL: http://malin4u.webblogg.se
Postat av: Jenny

Siss: Jo, jag älskar den där tunikan. Hittade den på See Mee :)

2006-02-23 @ 06:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback