Listelilista!


Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
Sida 18 hade bara två rader, men sida 17 får det bli i stället:

"Först var det inte avsikten att ta livet av nån...i det första attentatet var beslutet att skjuta.. syftet var huvudsakligen att....jag ville skapa uppståndelse plus att jag tyckte att invandrarna förtjänade det..."

                                                                                  Lasermannen, Gellert Tamas.

2. Stretch your left arm out as far as you can.
Varför det? Så onödigt!

3. What is the last thing you watched on TV?
Alpväderrapporten igår morse

4. Without looking, guess what time it is.
Jag fuskade, exakt 11:34

5. Now look at the clock. What is the actual time?
He he

6. With the exception of the computer, what can you hear?
Min älskling som städar lgh

7. When did you last step outside? What were you doing?

Hämtade kissarna hos brorsan och Emily igår kväll.

8. Before you started this survey, what did you look at?
Filmer på mig som åker slalom

9. What are you wearing?

Klas mjukisar och en tröja från facket som det står "Lärare" på.

10. Did you dream last night?

Yes! Jag drömde om att jag var inspärrad av någon och jag och en till skulle försöka smita iväg.

11. When did you last laugh?
Nu på morgonen när vi låg kvar och mös och kramades i sängen.

12. What is on the walls of the room you are in?
Endast tapeter. Vår snygga fondvägg får tala för sig själv. Eller så är det bara så enkelt som att vi inte äger några  tavlor..ha ha ha....

13. Seen anything weird lately?
Hm, näe?

14. What do you think of this quiz?
Kul!

15. What is the last film you saw?
Hum, kommer inte ihåg.

16. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Arkitektritad supervilla, massa kläder, skänka pengar till familj och vänner, resa mycket, inredning, massage och spabehandlingar.

17. Tell me something about you that I don't know.
När jag är rastlös klöser jag sårskorpor. När jag är nervös blir jag extremt kissnödig, hela tiden!

18. If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics?


Skrota alla vapen

19. Do you like to dance?
ooooh jaaaa!

20. George Bush?

Vann egentligen inte valet....det gjorde Farbror Gore.

21. Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Nelly, Towe, Cecilia.

22. Imagine your first child is a boy, what do you call him?

Alfons, Theo, Timothy.

23. Would you ever consider living abroad?

Det skulle vara trevligt, men jag är rätt hemmakär. Gör små avstickare i stället :)

24. What do you want God to say to you when you reach the pearly gates?
"Välkommen, vill du ha ett glas champagne till välkomstsnittarna? Dina vänner och familj väntar på dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback