101 saker

101 saker

Jag måste bara tipsa om en jätterolig bok! I höstas var min kompis Lisa ner och hälsade på mig i France och då hade hon fått denna skojiga pocket i födelsedagspresent. Den innehåller en massa roliga saker för oss "listfanatiker", hur rolig som helst. Så här säger de på Ad libris om boken:

"Har du mjölkat en ko? Sett ett vulkanutbrott? Kört en bil i maxfart? Fångat en fisk med dina bara händer? Här är boken som får dig att göra det. 101 förslag på olika saker som du bör göra innan du dör, just för att livet ska kännas meningsfullt. Den här boken är en utmaning för alla som tycker att livet bara tuffar på och ingenting av allt man önskat blir av. Men den är lika rolig att bara läsa. Och här finns redan saker man kan bocka av att man gjort. Filmer man redan sett, böcker man läst, sexställningar man prövat, berg-och-dal-banor man åkt..."

Köp den! Endast 98 coronas! Jättebra present också.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är utmanad! kolla min blogg;)

Postat av: Ida

Oooh, den vill jag läsa :D

2006-01-27 @ 17:02:32
URL: http://stylebyida.webblogg.se
Postat av: Tess

Ny utmaning kolla min blogg:)

2006-01-30 @ 07:42:24
URL: http://dorba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback