Blogga, hur gör man?

Alldeles för fem sekunder sedan lyckades jag trycka bort mitt långa premiärinlägg som jag skrivit, så det här börjar inte så bra. Men jag försöker igen, skam den som ger sig! Då har jag då min alldeles egna blogg.... Jag har följt med i min vän Thereses superroliga blogg och kände att jag vill också! Jag har ingen aning om hur man gör, vad jag ska skriva eller ens om hur man trixar in ett foto. Men det löser sig nog under resans gång.

Femte januari idag och ledig både idag och i morgon. Klockan är snart åtta och jag har inte åstadkommit någonting av värde idag. Jag hade tänkt hinna med att göra bort så många måsten, men i stället fastnade jag och sambon som två sega kolor i soffan där vi betade av det ena avsnittet efter det andra i en av mina favoritserier; Desperate Housewives. Har ni inte sett det ännu så har ni definitivt missat någonting! Jag har fuskat lite och har redan sett säsongen de snart visar  här i Sverige. Nu har lillasyster tjuvat ner säsongen de nyss visat i USA till mig, så nu går dvd:n varm! 

Missa för allt i världen inte nya serien Prison Break som visas på trean varje måndag klockan 21! Jag har sett två avsnitt och det verkar redan mycket lovande.


Kommentarer
Postat av: Tess

Så kul att du kommit igång med bloggen:)
Ja Prison Break är så bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback