Dagens lista!

Ännu en lista, snodd från nån blogg.

hur mycket smink använder du dagligen?: mascara, lite ögonskugga.
vad har du ätit idag?: ost-och skinkmackor gånger två, en sallad + lite pastagratäng, ostbågar, ett ton godis, en yoghurt och fluortabletter.
dagens klädsel: Just nu sitter jag i röda långkallingar och en diva-tröja.
senaste låt du hörde?: Tracy Chapman
senaste inköp?: Godis
vilka hårfärger har du haft?: Rödbrunt, blont, knallrött och chokladbrunt underhår.
brukar du äta frukost?: Alltid, annars överlever jag inte.
vad gör du om helgerna?: sover ut, åker slalom, är med kompisar, festar, slappar, ser film, middagar.
gillar du att få uppmärksamhet?: Jaaaa
hur är ditt hår?: Tunt....suck....
brukar du bädda sängen?: Jepp, men oftast gör Klas det.
har du mest skivor eller filmer?: Filmer
favoritaffär?: IKEA
hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 18 eller 19.
hur många timmar sover du på en natt?: 6-8 h
föredrar du att vara singel?: noway
är du singel?: Njetski
är du nöjd med dig själv?: nästan jämt
hur mår du just nu?: nästa illa, av allt godis jag tryckt i mig...börk....
senaste program du såg på?: skidsport på Eurosport
senaste film?: "Torkel i knipa"
vad var det senaste du sa?: "Ring upp i morrn i stället..." för att bli av med en envis telefonförsäljare.
hur ofta tvättar du ansiktet?: 1 gång om dagen grundligt.
vem vet mest om dig?: Klas eller mitt ex.
vad har du i ditt fönster?: Mina katter sitter ofta där
hur dags gick du och la dig igår?: Vid 22:30
och klev upp?: 6.00
håller du på med något projekt just nu?: Jo, att komma igång med träningen.
vad behöver du mest just nu?: Pengar och en Klaskram.
har du bra minne?: När det gäller att lära in fakta, ja.
är du glad för tillfället?: Jodå, men mest trött...zzzz.....
vad arbetar du med/vill du arbeta med?: Arbetar i hemtjänsten, vill arbeta som gymnasielärare.
vilken person är viktigast för dig?: Min Klas
när spydde du senast?: Efter att ha käkat på Pär och Mickes här i stan....matförgiftning mest troligt...
vad vill du ha?: Fast jobb, barn, villa, volvo, tur, mer pengar, hälsa. osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback