Ja ja, sista listan för ikväll!

Senaste impulsköp: Ännu ett par höststövlar, de tredje jag köpte i höstas..... bruna med kilklack och gulliga pälsdetaljer.
Bästa promenad: Med Klas och ibland med lillkissen innanför vinterjackan!
Äter lyxmiddag: Jag säger bara Bryggaregatan i Piteå..... det är så lyxigt och gott så jag finner inte ord. Synd bara att det är så förbajjat dyrt!
Favoritgata: Har aldrig reflekterat över det.... jag säger vintergatan..ha ha ha!
Bästa förfestmusiken: Glad och trallvänlig musik som höjer stämningen.
Reser helst till: Vi tågluffade förra sommaren, det gör jag gärna igen! Nu blir det Alperna om tre veckor, det ska bli spännande.
En bra gå bort-present: En liten korg med lyxiga eller ovanliga matlagningsprodukter som värden aldrig skulle köpa själv.
Favoritlyxartikel: Skönhetsvård, choklad, lyxig och dyr mat.
Älsklingsljud: Klas som håller på att skratta ihjäl sig...
Senaste upptäckt i Stockholm: Hm, jag känner inte sthlm som min egen ficka. Senaste upptäckt i Boden är att det öppnat en liten affär där de säljer chokladpraliner...mums...
Favoritgalleri: Euralille i Lille, Frankrike.
Favvosajt: Jag gillar bröllopstorget.se mest just nu ;)
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma hos mig och Klas.
Fikar gärna på: Hanssons
Favoritfärg[er]: Röd
Rockstjärna jag vill träffa: Är inte så musikintresserad.
Favvoskor: Mina dunsockor
Klädkonto per månad: FÖR mycket för min skrala ekonomi!
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar
Bästa fyllekäket: Ett rejält skrovmål med extra allt! Smältost...mmm chilicheese..mmmm
Dansar helst //inte// till: Deprimerande musik
Senast gnolade: Hm, nån reklamsnutt kanske.
Bästa diktsamlingen: Jag gillar Fröding, Baudelaire, Boye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback