Jag är listgalen!

En till stulen lista från Dorbelidorba!

1) Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Aldrig..det tvättas ju när man duschar! ;)
2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Jajjomensan! Min rosa fleecesnobben är så använd att jag börjat använda min sambos rutiga fleecy. Vi bor i våra morgonrockar!
3. Vilken är ditt favoritöl?
En kall Carlsberg export i bastun
4. Är du rädd för möss?
Nej, jag tycker om möss.

5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Jag vill nog behålla mina gröna och mitt blonda hår, men vill gärna ha TJOCKARE och LÄNGRE hår!
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Det är en av mina favvogrönisar..ha ha, gör det mig till...galen?
7. Brukar du sova middag?
Ja, ofta ihopslingrad med min sambo.
8. Har du glasögon?
Jepp, när jag kör bil och ser på teve.
9. Har du körkort?
Yepp.

10. Äter du nyttig mat?
Ja, men även onyttig! En bra kombination, tycker jag.

11. Har du några syskon?
Syster + bror

12. Kan du vifta på öronen?
Nej

13. När handlade du en BH sist?
I september

14. Kaffe eller te?
Te! Helst grönt eller roibos vanilla

15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Hästsport? Nädu. Jag kollar på friidrott, slalom, hockey och fotboll.
16. Har du någonsin haft en lila väska?
Näpp
17. Har du snickrat något nån gång?
Jepp
18. Kokar du egen sylt?
Ytterst sällan, men mamma gör :)

19. Brukar du ha målade naglar?
Jag har inte tid eller lust att pyssla med naglarna.
20. Staden eller skogen en ledig dag?
Ledig dag, skogen :) Gärna slalombacken just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback