Kissebebisar

Kissebebisar

Det är inte klokt vad söta kissebebisar är! Mjuka, ulliga, gulliga...... Mamma och pappa  har just nu två små söta pyren hemma i Bredåker. De säger att de ska lämna bort dem när de blir tillräckligt stora, men det tror jag vad jag vill om! De gör inte annat än daltar med bejsarna, så vi får väl se om de klarar av att ge dem till någon annan. Det råder lite delade meningar om vad de ska heta. Jag tycker att den oranga kissungen ska  heta Lipton och den grå Bella. Men min bror och hans flickvän har förslaget Pussel och Mio. Vad tycker ni, vilka namnsförsag vinner?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen så söta!
Vilka gulliga namnförslag, jag röstar nog på Lipton & Mio*s*

2006-01-05 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback