Min gudson

42921-9

Ikväll ska jag skriva ett brev till min gosiga gudson Nathan. En dag för snart sju år sedan åkte jag med min belgiska värdfamilj till det snöiga Ardennerna för att vara med på ett barndop. Föga anade jag att de skulle be mig att bli gudmor till det lilla barnet som skulle döpas. Så blev det i alla fall och nu i vintras återförenades jag och Nathan eftersom jag återigen bodde nere på kontinenten. Det blev ett kärt återseende och miljoner kramar. Jag trivs så bra i hans familj, där han är yngste sonen av fyra. De behandlar mig alltid som en familjemedlem och ska nog inom en snar framtid komma och hälsa på mig och Klas här i Sverige. Nathan vill jobba med "att bygga" när han blir stor och är en hejare på att bygga ihop de mest fantastiska saker. Var och köpte en kartong häftigt lego till honom, det tror jag blir poppis där borta i Ardennerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback