Pest eller kolera lista + lite info om mig.

Hittade även dessa frågor hos Tessan!

OM MIG
namn:
Jenny
kön: kvinna
ålder: 25
längd: 163 cm
vikt: 58 kg
nickname: Nenne
hårfärg: Blondin med lite chokladbrunt underhår
ögonfärg: gröna

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: Yepp, Magnus Backelind från Svartlå stal första kyssen när jag var elva.
ätit sushi: En av mina absoluta favoriträtter!
stått på scen: Jag varken skådis eller sångtalang, men visst har det hänt!
blivit dumpad: Njaä, man räknar väl inte sånt som hände på mellandstadiet va? :)
varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
varit med om en bilolycka: Nej
klättrat på berg: Jodå
sett vita huset: Inte ännu, men en dag...

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt
spets eller satin: Satin
blått eller rött: Rött
regn eller snö: Snö
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna:  Hur fasicken ser en tusensköna ut? Jag väljer rosor.
vår eller höst: Vår!
historia eller vetenskap: Jag betecknar historia som en vetenskap....
matte eller engelska: Definitivt engelska.

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Älskar!
vet den om det: Ja!
gillar någon annan dig just nu:  Jajjomensan!
vad tittar du på hos en kvinna/man: Utstrålningen, ögon, näsor, mun.


Kommentarer
Postat av: Catya

Jag är listfanatiker. Jag stjäl listor. *sno* ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback