Sushibushi

Sushibushi

Idag har vi varit duktiga och simmat och pysslat, så vi tyckte att vi var värda lite sushi och ett glas iskallt, vitt vin. Jag kom nyss på att det är fredagkväll dessutom, det passade ju utmärkt med lite sushimys! Imorgon är jag bjuden på karaokeparty och det låter ju riktigt skoj. Inte för att jag kan sjunga, jag var en av få tjejer i klassen som inte såg en chans i att slippa matten och svenskan för att öva med kören inför lucia och examen, jag snarare klamrade mig fast vid miniräknare för att få slippa sjunga stämmor och "i denna ljuva sommartid"... Men karaoke handlar ju inte om att sjunga BRA utan snarare om att ha jäkligt kul! De andra ska gå ut, men jag känner verkligen inte för att gå ut på Boddan och gå omkring där, varv på varv. Känns som om att det inte ger så mycket, att jag inte har speciellt kul när jag går ut. Förfesterna är ju ändå roligast, så varför avbryta och gå ut???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback