Årets första botjärnsfest!

Och jag hoppas att det blir nån fler, trots att Lisa flyttat ner långt söderut, så kul hade vi!!!!! Jag och Therese lyckades avvärja ett anfall av fågelinfluensa, Lisa grillade med en osthyvel, Vi fick veta att Anna egentligen heter "Naken-Anna" och Thomas och Klas fångade en abborre som vi grillade. Någon kom på
den briljanta idén att bara köra på "nynnafrågorna" i Så ska det låta-spelet (jag har träningsvärk i magen efter allt garvande igår, detta spel måste införskaffas!), vi badade bastu och badade nästan i isvak....så kallt var det i tjärnen. Jag tycker att Lisorna ska flytta upp till Boden igen, så kan vi bo på Farmen och plocka jordgubbar i potatislandet....eller, hur var det nu???


klas grillarStuganSå ska det låta!Lisa med osthyvel

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Kul att se Lisa Öhrwall igen! Vad sysslar hon med nu?

2006-08-14 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback