Första dagen på semestervecka ett

Och den har gått i städandets och röjandets tecken. Vi har försökt att fixa i ordning småsaker som har legat och skräpat och jag som är listtokig har gjort en lång lista på saker som ska fixas innan semestern är slut. Klas har, trots att han är rejält krasslig, lagat min cykel och fixat upp den där stringhyllan som vi tänkt sätta upp så länge. Det har hänt grejor! :)

Vi kom tyvärr aldrig iväg på bebiskoll igår, Klas var helt färdig. Han har fått dunderförkylningen Urban....och jag hoppas att jag slipper bli sjuk nu när det är semester! Nåja, jag får stressa på i vanlig ordning och låtsas att jag jobbar (fast här hemma) så blir jag nog inte sjuk. Det brukar ju vara först när man slappnar av och är ledig som Urban dyker upp.

I morgon.....inga direkta planer..... hum.....skönt det här med semester! :) Funderar på att kila iväg på spinning. På onsdag ska jag fika med Maria och Tina. Vi ska bröllopsplanera lite. Fredag ska vi jag hosta party hemma hos oss, vikariefest från sommarjobbet. Det ser jag fram emot! :)

Kan vi inte få liiite bedre väder imorrn? Snälla vädergudarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback