Frullefrukost

Nu när det är sommar kan man njuta av frukost ute. Klas tycker fortfarande efter snart fyra år tillsammans att jag är "världens bästa flickvän" bara för att jag gör vanliga saker som att göra gofrukostar till honom (och mig, jag älskar att äta frukost!). Det bäddar så bra för mig att han hade en sån knepig tjej innan mig,( Tack skellefteåbruden) för det har gjort att jag nästan kan få hedersmedalj av att torka bordet ;)  Mina favvofrullar består av blåbärs-och hallonsmoothie med scrambled eggs, glockenjuicen och en massa mackor och nåt gött te. Nu på sommaren är det gott med kräm också. Och nybakade scones är gott....och melon i skivor.... italiensk skinka.... brie och salami.....åååååh, jag längtar redan till morgondagens frukost!

Frullefrukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback