Ful hall, som blev ganska ball!

Ful hall, som blev ganska ball!

Det här är hallen som var så illgul när vi köpte lägenheten att man hade kunnat få brännskador på hornhinnan av att titta på den. Numera går den i beiga och bruna färger och är riktigt fin. Vi tapetserade med en vit canvastapet och gjorde en läcker fondvägg på den längsta väggen. Älskar den tapeten, härligt rutig. Matchande mattor inhandlades från Ikea...  Jag har ju tidigare varnat för dem här på bloggen, köp dem inte! Vi letar nya, tacksam för tips. Kanske en pappelina-matta? De är snygga, tycker jag. Hallen fortsätter en bit runt hörnet och där har vi en hallmöbel som Klas gjort av ett vitrinskåp. Det är kul att hitta nya användingsområden av saker man redan har!

Kommentarer
Postat av: Tess

Wow! vad fint ni har gjort! måste ta mig i kragen & hälsa på så jag får se det live:)
Kan verkligen rekomendera Pappelina-mattorna de är toppen! både snygga och lätta att rengöra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback