Jag vet vad Klas ska få när han fyller femtio!

Jag vet vad Klas ska få när han fyller femtio!


Jag har även hunnit iväg till Luleå en sväng och bränt många sköna kronor på kläder....oj vad roligt det var att shoppa lite. Om jag ska vara ärlig så fotade jag inte riktigt allt jag hade handlat förra månaden när jag redovisade mina synder... får ge den osminkade versionen nån annan dag... ha ha.... Sen inhandlades även en ny dammsugare igår.....  vilket inte var helt lätt eftersom jag höll på Billige Bengt från Domus för 399 kr och Klas insisterade på Maffige Molgan från Elon för 2300 spänn (varför ska man ha en dammsugare i guld???) Till slut lyckades dock Klas (med hjälp av en mycket skicklig försäljare) övertyga mig om att att Rolls Roycen från Miele skulle hålla i 20 år (tror någon på det??????). Jag hostade vackert upp pengarna med ett löfte om att Klas femtioårspresent var klar:  Jag byter tamejtusingen inte ut den här nu innan den uppnått en aktningsvärd ålder av dryga 20 år. Det kan han ju skriva upp. Det blir en dammsugare!


Obs! Det är inte dammsugaren på bilden som är med i filmen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback