Ledig dag

Toppendag idag, ledig och allt! Lillasyster kom hit i morse och sen dess har vi hunnit med att gå på stan och handla present till pappa, luncha på Ming, pyssla på här hemma och se lite teve. Jag har även varit iväg en sväng på Step in och kört bodypump med Helena. Svettigt värre! Pump är så kul och sen tränar man ju hela kroppen. Lyckades bränna lite pengar idag också..... hittade en jättefin tunikaklänning på See Mee som jag slog till på och innan dess hade jag hunnit med att köpa ett par snygga Björn Borgkallingar till Klas.

Anmälde mig och Klas till två sommarkurser, sen får vi se hur vi gör. Nu är vi anmälda i alla fall. Skulle vara så kul att läsa något tillsammans. Har pluggat idag! Känns bra :)

Morgondagen bjuder på jobb till tolv och sen ska jag fika med Louise. Middag hos mormor sen, ska bli jättekul att åka dit. Hon har ju sålt huset och flyttat till en lägenhet på Erikslund, så nu bor vi ännu närmare varandra. Kvällen tänkte jag ägna åt att kika på film och städa undan lite i lgh. Har testat dammsugaren idag och jag måste faktiskt erkänna att den är bra *skratt*.

Plugga ska jag också göra. Har satt en deadline för mig själv till torsdag nästa vecka, då ska jag ha skickat in första delen till min handledare. Nu gäller det att jobba på. Full fräs framåt!


Kommentarer
Postat av: madde

hej på dig!!
pleeeaaase vart ligger affären See Mee...???
har dom någon e-affär?
du vore jättegullig och rar om du svarade! :))
letar alltid efter snygga kläder !! ;))
kram madde från stockholm

2006-05-19 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback