Och nu är det tisdag

Jag kom hem från jobbet för någon timme sedan. Dagen har varit bra, men lite seg. Jag har både pluggat (jaaaaaa!) och städat undan lite. Har suttit vid datorn och letat sommarkurser. Jag och Klas funderar på att läsa några historiekurser tillsammans i sommar. Vi får se hur det blir....jag ska anmäla oss i morgon i alla fall. Jag har även varit iväg och tränat idag, både ett spinning - och ett corepass. Kändes härligt!

I morgon är jag ledig, sköönt. Jag och lillasyster ska knalla på stan och köpa en present till pappsen. Han blir 49 på torsdag. Ska nog luncha med Louise och Helena också.

Jag har även gjort en till blogg! Kika under min förstasida här på webblogg och där hittar du blogg nummer två. Den kommer att handla om vår bröllopsplanering. Det är mycket kvar att fundera på och fixa när det gäller det och jag tänkte att en blogg är det perfekta bollplanket :)

Nu ska jag surra lite på msn, sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lorelai

Du kanske skulle söka skrivarkursen på LTU till hösten du också? Skulle vara kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback