Om några timmar kommer min älskling hem

En dag tidigare! Så mysigt :) Har trollat bort dammråttorna med vrålåket, låtit diskborsten dansa ett varv över tallrikarna och arrangerat lite färska snittblommor i lägenheten. Det är jättefint och rent här nu. och det känns skönt att ha städat undan innan helgen, nu vill jag ju vara ledig med mitt älsko. Klas kommer visserligen inte hem förrän vid 03-tiden i natt....gud så mysigt att bli väckt miss i nassen av honom..... längtar.

Dagen har varit helt okej. Jobbat till fjorton, fast det i realiteten blev längre...eftersom att jag var tvungen att återvända till jobbet för att lägga in mitt schema på webben. Bengt kom som en räddande ängel och hjälpte mig. Innan dess hann jag med en tekopp på Hansson's med Lojsan och Angelica. Ska dit i morgon också och slappa lite. Att fika är mysigt, det gillas.

Peter och Emily har varit här och hälsat på. Det var skoj. Vi spelade "Vem vill bli miljonär?". Broder verkar ha haft rätt sköna övningsveckor i Norge, han kom hem med 1500 kr i pokervinster.. :)

Nu ska jag bädda ner mig med mina böcker och katter. Over and zzzzzz...out.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback