Shoppingräkan var i Luleå för ett tag sedan.

tunikaklänning
Vit tröja och skärp
hm-toppar

Oj, vad jag bloggar ikväll. Fotade ju det jag shoppade i Luleå, men det var ett tag sedan...men nu lägger jag in bilderna i alla fall.
1) Svart/vit omlottklänning och ett par korta jeans, caprijeans. Kommer jag nog att använda mycket i sommar.
2) Vit liten kråstop och ett brett, flätat bälte.
3)Röd top med små, vita knappar och en vit-och blårandig top. Pärlhalsband i rött och blått.

Köpte även en mysig midnattsblå tröja, men den kom inte med på nåt foto. Den har jag myst i på jobbet i veckan.

Sen dess har jag dock hunnit med en del annan shopping...shoppingräkan är unstoppable...! Ha ha, men det är roligt med nya kläder och inredningsprylar. När Klas kom hem från Stockholm sist så hade han köpt tre Salmingtröjor åt mig på Arlanda, det blev jag glad över. Jag blir mycket gladare över kläder än blommor och choklad. Ska bli kul att se om han gillar BB-kallingarna jag köpte åt honom. Snart kommer han hem!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka fina kläder du shoppat! den vita blusen var ju hur söt som helst! vart har du hittat den?

Postat av: Jenny

Re Tess: Den hittade jag på H&M. De kan man alltid lita på!

2006-03-21 @ 06:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback