Slö dag

Skönt att sluta vid tolv. Sen träffade jag Louise och Helena på Hansson's och det blev lite fika och surr. Sprang in på Buketten och köpte en bukett tulpaner, älskar tulips nu när det börjar vankas vår. Det blev gula idag. Vet inte vilken tulpanbukett i ordningen.....

Hann även med att springa in på Åhléns där jag köpte ögonskugga, foundation och en primer till ögonmakeup. Gillar Lumenes produkter, de är riktigt bra.

Mitt älsko kom  hem betydligt tidigare än han skulle och sen dess har vi mest slappat i soffan. Legat i varandras armar och pratat, ätit lite spaghetti och köttfärssås. Känns inte som om jag gjort så mycket idag.... och inte har jag pluggat heller...usch och fy på mig. Verkligen dålig stil, nya tag i morgon ;) I stället för att plugga har jag legat och läst en tidning som jag prenumererar på. Populärhistoria heter den och rekommenderas varmt om ni som jag gillar historia. Fick nya I form också, men den tar jag med som lunchläsning på jobbet nån dag.

I morgon blir det nog party-party, ska bli skoj. På dan ska jag plugga/träna/greja på här hemma.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback