The Butterfly Effect....

Oj, vilken bra film! Jag och älsklingen har nyss sett klart den och den var verkligen superbra! Om ni inte har sett den, hyr den, ladda ner den, se den!

I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket alls idag, vi har mest gosat och pratat. Dagen har sprungit förbi snabbt som attan. Satt nån timme på Hansson's med Louise och sen sprang jag på Tessan med Alvina den fina. Knallade hem och sov ett tag innan älsklingen kom hem.

I morgon begravs min gammelfarmor. Vi ska åka till Piteå, där begravningen äger rum. Hon blev gammal och hade levt ett rikt liv. Vi stod inte varandra nära, så det känns inte som en jobbig begravning. Värre var det med min egen farmors begravning. Vi växte upp med farmor och farfar på andra sidan vägen, så farmor var mer som en extra mamma än "bara" en farmor. Världens finaste människa, Kaija.

Ska joina älskling i sängen nu, han sover nog redan. Och jag snart...zzzzzzzzzzzzzzz......

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att ni sett den nu och tyckte om den! Ashton Kutcher förvånar och imponerar. :)
Hoppas begravningen går bra... synd att jag inte kan vara med, hade varit trevligt att träffa släktingar man inte träffar annars - även om omständigheterna är dystra.

Postat av: Micke

du ska skriva att man ska hyra den på Shell;)
ge lite gratisreklam snälla *skratt*

2006-03-24 @ 09:30:45
Postat av: Jenny

Re Malin: Jo, Ashton i en sån roll, kul att se! Tycker mest att han brukar flamsa på annars.

Re Micke: Får väl rekommendera Shell i fortsättningen då! ;)

2006-03-24 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback