Trevlig måndag!

Sov ut länge i morse. Det förtjänade jag efter att ha jobbat från torsdag-söndag. Åkte och grattade Marielle som fyller 25 år idag! Hon hade gjort en underbart god smörgåstårta. Jag blev så sugen på att testa att göra en själv. Har aldrig gjort smörgåstårta. Hm...man vill ju helst ha en anledning att fira, måste komma på nåt bra. Idag fyller även Klas brorsa år. Måste messa honom, har glömt att göra det. Han är också i Norge på övning.

Har även hunnit med att träna ett bodypumppass. Superkul, som vanligt! Går bra med min träning.

Igår var mitt ex Andreas här, det var skoj. Vi var tillsammans i sju år och har känt varandra i över tolv år. Det är en vänskap som jag vill bevara. Han är en toppenkille och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi goffade lite snarra och surrade/såg film. Ska åka och hälsi på honom nån dag också.

Ska mysa lite med mina bäjsingar ikväll och skriva lite på min uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback