Trötter

Hade svårt att sova i natt..... så idag är jag trött. Tror att det berodde på den långa sovmorgonen igår. Sover jag för mycket på dagen kan jag inte sova på kvällen. Idag har varit en bra dag, trots att jag är helt slut. Jobbade till tolv, lunchade på Hansson's med Louise, paltmiddag hos mormor med familjen...sen dess har jag mest slappat och surrat med kompisar på msn. Nu ska jag, sent omsider, skriva lite på min uppsats. Jag är trött, men känner att jag vill komma en liten bit framåt för varje dag.

I morgon jobbar jag kväll....usch, har ingen lust, på kvällen vill jag vara ledig. Nåja...jag får ju vara ledig på dagen i alla fall. Ska städa lgh i morgon och gå och träna. En hel del plugg också. Kanske hinner jag med att laga lite matlådor? Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback