Bra kväll igår

Mycket trevlig tacomiddag igår. Mycket tjejsnack och jag stod nog för den största konsumtionen av guaccan ;) Sen drog vi ut på Olivers och det var så trevligt att jag inte kom hem förrän vid halv fyra-snåret. Lyckad kväll. Idag bär det av till Bredåker för mammas gudomliga lasagne. Jag har suttit och rättat engelskaprov nu på förmiddagen. Fast jag varit ute sent är jag ändå pigg som en mört. Orättvist, va?

Madde har en rejäl bebismage nu, jag tror att hon eller han bestämmer sig för att komma när som helst. Vi är så nyfikna.

Nu ska jag krypa ut ur morgonrocken och in i mina vanliga kläder. Ny vecka i morgon, snart jul.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja det var verkligen en trevlig kväll både hemma hos M och ute :)

2006-11-14 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback