Bra tisdag

Har hunnit med mycket, utom att träna då... som jag alltid tänker göra på tisdagar. Men aldrig gör.... men... jag var på gymmet tre gånger förra veckan! Det börjar ju nästan likna något som man kan kalla "regelbunden träning". Måste styra upp torsdagen med broder, om man bestämmer att man ska gå och träna MED någon så blir det av. Jaha ja, nu loggade han in på msn, så vi har redan bestämt en träningsdejt i morgon. Mycket bra, mycket bra.

Sushi till middag idag, riktigt gött. Inbjudna till namngivningskalas idag till kompisars son numero två och på en födelsedagsfest i november. Det är så svårt nu när jag och Klas bara ses på helgerna..... vi vill ju hinna med alla kompisar OCH varandra, OCH släkten, OCH lägenheten.....  Jag tror att jag ska motionera om längre helger ;)

De söker folk till utlandstjänst nu i parti och minut på teve. Jag är glad att Klas läser just nu, då blir han inte aktuell för att leda några soldater i farliga lägen inom den närmsta tiden. Tråkigt är att han nog måste ut igen inom en inte alltför avlägsen framtid.

Inte så mycket att förtälja. Jobbar, jobbar och jobbar fram till jul nu. Sen jullov. Sen vet jag inte. Jag har bara jobb till jul. Trivs kanonbra på jobbet, hoppas på att få bli kvar.

Nu ska jag irritera grannarna genom att ta en sen dusch ;)   Förresten, på tal om grannar så har våra grannar redan uppe adventsstjärnorna och de har öst på med en massa ljusdekorationer på sin balkong. Är det inte liiite tidigt för det??? Fast snyggt som tusan är det. Ja ja, shower.

Kommentarer
Postat av: Murjäkk

mmmm, jag vet hur det känns. En toppenhelg för oss är när vi hinner ha samtid, egentid och barntid! :) Men det hinns inte alltid med. Det är så skoj att träffa folk men helst vill vi bara vara hemma och pyssla med huset, hihi...

Postat av: Tess

Jag var och arbetade i dina trakter idag, var och plingade på hos er rackarns att du inte var hemma.

2006-11-08 @ 20:30:46
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Re Maria: Synd att man inte kan köpa mer tid! :)
Re Tess: Åh, vad synd att jag inte var hemma! Det hade varit skoj att ses :)

2006-11-08 @ 22:38:56
URL: http://jennywvw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback