Bal till helgen

På lördag är det dags för höstbal. Det brukar vara en mycket trevlig tillställning, så det ser jag fram emot. Köpte ju till och med en balklänning för lite över ett år sedan, som jag inte haft tillfälle att använda. Förra höstbalen var jag i Frankrike och på Fraustadtbalen var vi i Österrike och piskade pist. På lördag kan jag använda den. Undrans just om jag kommer i den överhuvudtaget? Har lagt på mig ett par kilon sen jag köpte den tror jag. Ähum...... kanske bör kollas INNAN lördag. Jag bokar aldrig tid hos frissan, slänger på lite löshår när jag ska på fest i stället. Jag är totalt kass på att göra frisyrer, men löshåret sitter där det ska på mindre än en minut. Snacka om att spara tid när det gäller balfix. En del sitter ju hos frissan på morgonen och får sedan akta frillan hela dagen. Här kommer några bilder från tidigare balupplevelser och JA, jag vet att jag alltid har rött eller rosa (det blir rosa även den här gången), men jag gillar röda färger! Hm, till och med klänningen på det svartvita fotot var röd.

Hm, måste nog gå och leta fram klänningen och se om jag kommer in i den..... håll thumbsen och toesen!





Liten bildBalklädd42921-10942921-108dansar lite med klas
svartvit
Tiara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback