Snart lov

Bara två dagar kvar till höstlovet. Det märks att ungarna är trötta och behöver ett break. Jag har varit pigg och glad idag, förkylningen har nästan helt släppt sitt grepp om mina luftrör och jag har kunnat träna ikväll. Det kändes hur skönt som helst! Ska nog träna imorgon också. Bara inte förkylningen kommer tillbaka...

Bra dag idag också, mycket rättningsarbete att ro iland, men det hinns med. Idag har mina nior debatterat olika heta ämnen på förmiddagen och sen hade vi en givande diskussion på eftermiddagen. Det är roligt att de tycker om att diskutera, det gillar jag också.

Jaa.... det händer inte så mkt spännande just nu, så jag har inte något att skriva.  Tack till Lillstrumpa för vykortet och låtarna du skickade igår :) Det uppskattas.


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpan

Var så god! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback