Våta drömmar om centrallås

Mycket trevliga lektioner idag. Mindre trevligt är att vår bil håller på att lägga av. Bettan oh Bettan, varför sviker du mig? Det känns lite surt att behöva ge sig ut på biljakt nu i början av vintern. Ska ta ett snack med Klas om det ikväll. Jag har varit motståndare mot ett bilköp, har tyckt att vi klarat oss med skrället ett tag till. Nu bor vi ju dessutom i stan och jag BORDE gå till jobbet. Men.... det är ju som sagt mycket man BORDE. Nu har dessutom kung Bore installerat sig i Boden. Jag höll på att frysa fossarna av mig idag i snålblåsten. Ännu ett skäl att byta bil. I have a dream, om en bil fri från bensinångor så att man slipper bli hög när man kör. I have a dream, om en klimatanläggning. I have a dream, om centrallås.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet precis hur du känner. Jag måste också hitta en bil, jag var ju så nöjd med den jag hade... Måste dessutom vänta på försäkringspengarna för den gamla... Vilken tid det tar! Lycka till i billetandet!

Postat av: Erika

hihi... klart man vill ha bil även om man bor i stan, måste ju kunna ta sig dit man vill!!

2006-10-25 @ 09:56:50
URL: http://erajka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback