Högintressant liv

Idag har det varken hänt eller gjorts något av värde att skrivas om. Jag har varit och gymmat trots att jag kände en rejäl motvilja mot att masa mig till gymet, jag har slagit in ett paket, jag har suttit på jobbet i X antal timmar och jobbat undan sånt som lagt sig på hög, jag har ...... ätit mat.....  För att jag nu inte ska gå in  högintressanta detaljer som toalettbesök och tandborstning så slutar jag nog att redogöra för min ninjaintressanta dag.

Tyvärr har jag inte skrivit nåt på min uppsats, men i morgon planerar jag att ägna HELA dagen till den. (förutom att jag ska träna, förbi hos en kompis, förbi jobbet, beställa en present, kanske åka till Luleå och fixa med inbjudningskorten...hm.... jo, just det... det lär ju bli JÄTTEmycket skrivet manana)

Nå jo, hoppas att er onsdag var roligare. Jo just det, jag har diskat också. *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback