Tack gode gud!


Har ni kollat in Tv4:as nya humorprogram "Tack gode gud" ? Jag har sett det två gånger nu och tycker att det är riktigt underhållande. Det går ut på att fyra svenska skådisar kommer till studion och blir utstyrda till varsin person. De har ingen aning om vem de är eller vilken situation de kommer att hamna i, de får bara en kostym. Sedan får skådisen öppna nedan stjärnprydda dörr och kliva in i en scen med andra skådisar. Sedan får denne improvisera allt efter eget huvud. Varje scen börjar med "Tack gode gud!......." och sedan rullar det på. När alla skådisar gjort varsin roll får de sedan spela med varandra i en sista scen. Slå på fyran på onsdagkvällar klockan 20.00 om ni vill skratta lite såhär mitt i veckan.



Tack gode gud
Dessutom är David Hellenius som är programledare ganska söt.....

Kommentarer
Postat av: Seiz

Inte är han så snygg. Eller kanske han blev ju fram röstad av aftonbladets läsare till snyggaste kille i tv. Den som vann motsvarande klass för Kvinnorna är ganska klar. Vem tror du?

Tidle De Puola, Väder Tone, Soffi Propp eller varför inte Susanne på tv 4 sporten...

Fram röstad av Aftonbladets webb läsare som Tvs snyggaste blev pang bruden Tilde De Poula på Tv4

Postat av: David

Jag vill ha David hellenius E-post Adress
Så jag kan kontakta honom

Hare bra från David

2007-05-04 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback