Vardag igen

Nu efter påsklovet är det vardag för hela slanten igen med planering och genomförande av lektioner. För att inte tala om all rättning. Klas är nere i.... Villingsberg? Ja, någonstans där nere i varje fall. Han kommer inte hem förrän på söndag, men då blir han hemma i tio dagar. Mysigt :) Jag får hitta på nåt skoj utan honom i helgen.

Har inte så mycket att förtälja. Jag bara äter, sover, jobbar, tränar, umgås, slappar och ser lite teve. Letar lite hus på nätet och ska söka en hel bunt jobb. Det ser ut som om jag får vara kvar på Sanden i höst, men jag skall ändå ta och söka lite olika tjänster på olika håll i landet. Det finns hur mycket franskatjänster ute som helst, jag räknade till över femtio stycken.

Vad ska jag mer skriva. Jo, näe. Har inget intressant att berätta. Ska lägga mig med en bok, för jag är trött. Ska bara surra lite på msn.

Kommentarer
Postat av: Louise

Söka jobb runt om i landet? Sök här vettja ;) Jag är också ensam i helgen, hade det inte varif för kisse skulle jag kommit till Boden men han vill ju tyvärr inte åka buss så jag får stanna här.

2007-04-19 @ 16:42:05
Postat av: Erika

vart vill ni flytta då??

Postat av: Seiz

Hej!
jag tycker det var riktigt kul att träffa dig idag.. Det var ett tag sen och det tycker jag är tråkigt. Synd att jag ska flytta nu för då lär det inte bli mer att vi ses =(. Idag har jag i övrigt letat jobb och hittat några som jag ska söka... Du får ha det toppen och ta och flytta till Skövde nu. =)

Kram Emil

2007-04-24 @ 17:23:53
URL: http://seiz.blogg.se
Postat av: Malin

Yo siss! Jag kommer hem i morgon och blir kvar till på tisdag. Är kanske i stan nån dag, så vi kan äta lunch. Och de där föräldrarna är i Kronogård i helgen, så ni kanske vill komma upp till Bredis och grilla med mig och Peppen. =) Kram, Lillstrumpan

2007-04-24 @ 19:35:11
URL: http://malin4u.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback