Idag var det en viktig alla hjärtans dag


Firar ni Alla hjärtans dag? Klas har så länge jag kan minnas aldrig varit hemma den fjortonde februari, så vi har aldrig fått tillfälle att mysa till det lite extra just den dagen. Den känns inte så viktig för mig. Ha ha, så brukar alla som är bittra för att de inte får någon nalle eller choklad säga.... nåja, jag tackar ju inte NEJ till lite romantik, men jag skulle aldrig gräma mig över en missad hjärtenalle.

Det var en jätteviktig alla hjärtans dag redan idag. Jätteviktig. Min kära faster opererades nämligen i morse eftersom hon fick en infarkt förra helgen. Det kändes jättetråkigt och så är hon ju ändå så pass ung, bara 45 år. Livet kan förändras så plötsligt, i en handvändning rycks mattan bort under fötterna. Nu har hon i alla fall opererats i Umeå idag och mina föräldrar rapporterade om att det gått fint. Skönt. Skickar en värmande tanke till henne.



Alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att det gick bra med operationen!! Livet tar konstiga vändningar ibland, tyvärr!! kramis!

Postat av: Linda

Tråkigt att höra om din kära faster=/
Skönt att det gick bra med operationen.
håller tummarna för henne!

2007-02-14 @ 09:44:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647
Postat av: tess

Nä fy vad hemskt!
skönt att operationen gick bra.

2007-02-14 @ 19:09:29
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, en infarkt! Vilken tur att hon fick opereras så snabbt, brrr.... ryser. Gillar inte hjärtproblem. Hoppas att hjärtat mår bättre nu!

2007-02-14 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback