Jenny = en malteser?

Ibland blir jag så sugen på choklad. Jag skulle kunna tänka mig en Schweizernöt just nu. Eller en Japp. Kanske en påse Never Stop. Eller varför inte geishachoklad, den har jag mumsat i mig väldigt mycket av de senaste veckorna. Förut hade jag en period när jag ständigt åt Maltesers. Dessa goda, krispiga...åh, ge mig en påse nu...chokladkulor. Thomas och Therese hade köpt en rejäl låda maltesers med sig hem till mig från Thailand. Thomas hade visserligen inte kunnat hålla sig, utan öppnat den lite. Men så får man göra med bra kompisar, då behöver inte allt vara så ordentligt. Det gillar jag. Väldigt gulligt av dem att köpa godis som de förknippar med mig. De hade även fotat saker som jag gillar, så rart av dem.

Det är synd att Pressbyrån har klappat igen, annars hade jag nästan kunnat överväga att bara dra på mig täckisarna över pyjamasen jag softar omkring i nu, och skutta över för att inhandla lite smarr. Kanske snarare TUR att Pressbyrån no longer exists. Och att Kungskiosken klappat igen. Jag kanske ska ta det som ett tecken?






Chokladsug

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh, Maltesers!!!! Så gott!! Det måste jag köpa i kväll, perfekt biogodis! :D

Postat av: Anna

Nejdå! Det är bara ett tecken på att du måste köpa hem MYCKET Maltesers så att det ALDRIG tar slut...

2007-02-19 @ 19:20:01
URL: http://grundstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback