Kallt, kallare, kallast

Minus trettio.... När ska det vända? Vill gärna kunna sticka ut min lilla uppnos utan att frysa både den och häcken av mig. Sitter här och hurvas..... ska snart ta en varm dusch och krypa till kojs. Om någon timme kommer Klejs hem. En hel dag för tidigt. Trevligt :)

Jobbet har invaderats av äckliga spyflugor. I februari? Jepp, och det beror knappast på klimathotet utan snarare på att någon av ungarna smugglat in en bugg maggot eller liknande. En lärobok i franska har många användningsområden. Det blev jag varse idag när jag utan pardon tog livet av en hel flugfamilj som bestämt sig för att cirkulera kring mina elever som skrev franskaprov.

Det är för lite bilder i bloggen....måste ändra på det. Fotar för lite.

Har inte mycket att berätta. Veckan har inte gått som planerat, har inte masat mig till gymmet en enda dag. Trots att jag planerat att hurtbulla hela veckan. Har fått nån släng av latmask....

Bäst att boka in ett pass i morgon, så har jag tvättat samvetet lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback