Lilla riskakan

Lilla riskakanDenna lilla riskaka har jag suttit och knaprat på i kväll efter att ha tränat ett hårt "pumpa-rumpa-pass". Jag måste ge den med beröm godkänt, den var riktigt smarrig. Nu väntar jag bara på att de ska komma med en variant med ostsmak.

Första dagen på sportlovet idag och jag har ränt runt på stan och tagit tag i lite småsaker. Som att lämna igen böcker på bibblan, storhandla på Ica, kikat lite i butiker osv.

Helgen var bra, men det finns inte så mkt att berätta om den. I fredags hade vi myskväll framför teven, lördag var vi i Hemmings och åt god mat och söndag var vi och kikade på när min kusin spelade hockey samt grattade honom på födelsedagen. Vi har hunnit springa en del i möbelbutiker också. Ett nytt matsalsbord skall inhandlas!

Kommentarer
Postat av: Malin

De där nya riskakorna har jag tänkt köpa och provsmaka, men har inte kommit ihåg att göra det. Jag brukar inte vara så förtjust i riskakor, men man vet aldrig...
Kul att ni var och såg Gabbe spela hockey! Synd att jag inte var hemma och kunde följa. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback