Morgonblogg igen

Frukost framför datorn. Fredag idag. Helgen ligger framför oss och det blir nog en bra helg. Vi har inte  hunnit göra upp några definitiva planer, men helt klart är att det inte blir någon bal på slottet. Vi står över den här gången. Jag ska försöka att sälja min balklänning på blocket, känner inte att jag vill ha kvar den.

Jag och Tobbe såg en bra film igår; Lucky number slevin . Se den om ni inte har sett den. Jag tar gärna emot filmtips. Har ni sett något bra?

Nä, nu ska jag dra en kam genom håret.

Kommentarer
Postat av: Erika

djävulen bär prada är ju rätt skojig:) Håller på och ser Night at the museum och den verkar ju hur kul som helst, dock inte på dvd ännu...;)

Postat av: Anonym

Tobbe vem? Kul att du ringde! Jag gillar dig! KRAAAAM

2007-02-02 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback