Occa

FrankieVi är på jakt efter ett matsalsbord. Vi är lite sugna på Mios Occaserie. Bordet ni ser nedan går att dra ut så att det blir längre, mellan skivorna döljer sig nämligen en skiva i borstad metall som liksom fälls upp ....svårt att förklara, men det ser ut lite som Franklinbordet här ovan. Vi funderar på att välja ett occa i samma färg som det, i valnöt. Kanske vita stolar till, jag gillar valnöt ihop med vitt. Ett snyggt sideboard skulle inte vara helt fel. Det här bordet kostar 10 500 kr och det rymmer lätt åtta personer. Vi är ju ofta ganska många när vi har middagar, så det är bra med ett stort bord.




occabord

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag röstar för Franklin, tror den modellen "håller i längden" om du förstår hur jag menar? Occa är också fint men jaaa du fattar nog... Vårat köksbord är numera helvitt...vi har slipat och målat heeela helgen och fint blev det :)Egentligen ville jag ha helt nya köksmöbler men det kommer inte så högt upp på prioriteringslistan just nu så vi körde en budget varitant som visade sig vara en fullträff :)

2007-02-27 @ 11:39:42
Postat av: Jenny

Re Louise: Jo, du har nog rätt i det! Fast vi är så sugna på Occa.... Ska bli spännande att få se ert köksbord! :)

Postat av: Louise

Jaaa ni har ju pratat om occa lääänge så ni blir nog inte less i första taget :) Jag ska fota bordet och skicka bild så får du se senare.

2007-02-27 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback