Skaka rumpan

Ikväll har jag varit och skakat rumpan på Step In. Nu när jag gått på det här passet ett tag börjar stegen sitta riktigt bra. Då tar jag ut mig mer också. Sitter och käkar ett litet mellanmål nu såhär efter träningen. Men inte länge till, för nu åker snart Anja och gänget. Hoppas på en medalj till Anna Ottosson. Go Anna!

Helgen var totalt ospännande. Jag var magsjuk större delen av den... kommer inte ens ihåg vad vi gjorde i fredags. Thomas och Tessi var här en sväng och så kockade vi lax. Lördagkväll såg vi melodifestivalen hos Krille och Madde. Den kvällen slog magsjukan till.... Kanske berodde den på sviterna av att ha sett Regina Lunds vita rymddräkt, den kan vara magstark även för den med järnmage.

Efter  slalomen blir det Dr. House. Jag och Klas har sett klart hela säsongen av Grey's i helgen. Fanns inte mycket annat att göra än att kramas framför teven när jag var sjuk. Dessutom hjälper det att vila ögonen på Dr. Shepherd, även kallad "Mc Dreamy"..... mums...kom och bota mig. Jag lovar att jag kan bli sjuk igen! *skratt*









Skaka rumpan

Kommentarer
Postat av: Erika

fy för magsjuka... jag hade den förra veckan...*blä*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback