Skön tisdag

Jag sov ganska länge i morse. Låg och mös med en god bok och sen åt jag en gigantisk frukost. Har tränat mycket idag också. Både pilates och bodyjam. Gårdagens benpass känns idag, men det är en skön känsla :)

Dagens höjdpunkt var besöket hos Therese. Jättekul att få träffa lilla Millie och Alvina. Marie var där med Agnes och Maja. Fyra goa flickor. Roligt att surra lite, måste ta mig för att hälsa på där oftare. Deras ungar kommer ju att ha hunnit ta studenten innan mina ens lärt sig gå. Tänk att Agnes börjat skolan snart! När kompisars barn växer märker man verkligen att man själv blir äldre.

Ikväll borde jag göra lite nyttiga saker, även fast det är lov så är det ju så att the show must go on. Tvätta lite och kanske rätta lite prov? Då har jag varit nyttig nog för idag. Tvätta och rätta får bli kvällens budord.

Klockan nio är det Dr. House. Det vill jag inte missa. Måste käka lite nu också. Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback